مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 09:092019-10-17اجتماعي

تصویب آیین نامه تبدیل وضعیت حق التدریسی ها و مربیان پیش دبستانی در دولت


وزیرآموزش و پرورش با اشاره به این که 70 درصد مدارس کشور از شرایط استاندارد برخوردار هستند، افزود: کلاس مناسب برای دانش آموزان سیل زده فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی صبح امروز در آیین بهره برداری از مدارس آسیب دیده از سیل، برچیدن مدارس خشتی- گلی و جمع آوری بخاریهای نفتی غیراستاندارد که در دبیرستان ایرانشهر گرگان برگزار شد، گفت: عملیات تعمیر همه مدارسی که در سیل آسیب دیدند و نیازمند تعمیر بودند، پایان یافت.

وی ادامه داد: واقعیت ناایمن بودن برخی از مدارس را قبول داریم و باید با سرعت به وسیله اعتبارات دولتی و خیران آنها را مناسب سازی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: 454 مدرسه در سیل آسیب دید که 54 مدرسه نیاز به احداث مجدد داشت و عملیات احداث 20 واحدآموزشی آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه کلاس مناسب برای همه دانش آموزان سیل زده فراهم شده است گفت: کار ساخت مدارس زیر 3 کلاس تمام شده است و احداث مدارس با بیشتر از 3 کلاس تا پایان امسال و مهر 1399 تمام می شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کمبود 100هزار معلم برای سال تحصیلی امسال گفت: این کمبود با تاخیر در بازنشستگی معلمان که قانون اجازه می داد و بکارگیری یک سوم وقت دیگر بازنشستگان، استفاده از حق التدریسی ها و اضافه کاری معلمان رسمی جبران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب آیین نامه تبدیل وضعیت حق التدریسی ها و مربیان پیش دبستانی در دولت

تصویب آیین نامه تبدیل وضعیت حق التدریسی ها و مربیان پیش دبستانی در دولت