مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 08:532019-10-17سياسي

حضور پر شور جوانان در مواکب پذیرایی زوار اربعین نشان از احساس تکلیف آنهاست


جانشین فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: مضور جوانان در مواکب پذیرایی زوار اربعین حسینی و راهپیمایی اربعین نشان از احساس تکلیف و وظیفه آنها نسبت به تفکر عاشورایی و اربعین حسینی دارد.

- سرهنگ جهانگیر انصاری در حاشیه بازدید از مواکب کهگیلویه و بویر احمد واقع در مرز شلمچه در گفت وگو با خبرنگار فارس از لنده، با اشاره به جهانی شدن اربعین حسینی گفت: امروز گفتمان عاشورایی و اربعین حسینی به یک حرکت عظیم جهانی تبدیل شده است.

وی افزود:  در این همایش بزرگ که نشان از عظمت و وحدت شیعیان جهان می باشد حضور پیروان ادیان و مذاهب مختلف نیز به اهمیت و جایگاه اربعین حسینی در ایجاد وحدت و همدلی ادیان و مذاهب اسلامی اشاره دارد.

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: این حضور میلیونی و شور و شعور حسینی پیام بسیار مهمی برای همه کسانی که با تفکر اربعین، عاشورا و جهاد و شهادت مخالفند دارد.

انصاری ادامه داد: این حضور نشان داده که خون ابا عبدالله الحسین(ع) پس از یک هزار و  400سال هنوز در رگ های شیعیان و آزادی خواهان جهان جوش و خروش دارد.

وی خاطرنشان کرد: تجدید عهد و میثاق و استمرار راه ابا عبدالله الحسین (ع) و  برافراشته ماندن پرچم و علم عاشورایی و حرکت و قیام حسینی تا قیام قیامت به جوش و نروش بوده و این علم به دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پر شور جوانان در مواکب پذیرایی زوار اربعین نشان از احساس تکلیف آنهاست

حضور پر شور جوانان در مواکب پذیرایی زوار اربعین نشان از احساس تکلیف آنهاست