مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 08:532019-10-17سياسي

گشایش بخش مطالعات فقه جعفری و شافعی در دانشگاه رادن فتح اندونزی


مراسم گشایش بخش مطالعات فقه جعفری و شافعی با حضور رییس دانشگاه مذاهب اسلامی و هیئت همراه در دانشگاه رادن فتح اندونزی با ابتکار و همکاری دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی، دکتر مختاری رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در این مراسم به ضرورت پژوهش در زمینه مطالعات تطبیقی و مقارن میان مذاهب اسلامی تاکید کرد و گفت: دانشگاه مذاهب اسلامی در زمینه مطالعات تطبیقی و مقارن پیشگام و سرآمد است و می تواند تجربه موفق خود در این زمینه را در اختیار کشورهای اسلامی قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی بخش مطالعات فقه جعفری و امامیه در دانشگاه جامع اسلامی رادن فتح، دانشگاه مذاهب اسلامی در زمینه راه اندازی مطالعات و پژوهشهای مقارن در اندونزی نیز پیشگام است.

پرفسور محمد شیرازی رییس دانشگاه جامع اسلامی رادن فتح نیز در سخنانی با ابراز خرسندی از راه اندازی بخش فقه جعفری و شافعی به ابتکار دانشگاه مذاهب اسلامی در این دانشگاه از دکتر مختاری بخاطر توسعه روابط علمی میان دو کشور قدر دانی کرد.

وی افزود: سال گذشته 10 استاد و هیئت علمی دانشگاه مذاهب اسلامی به اندونزی سفر کردند و جلسات و نشست های متعددی برگزار کردند و قدم های اجرایی تفاهم نامه دو سال قبل دو دانشگاه را عملیاتی کردند که یکی از توافق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش بخش مطالعات فقه جعفری و شافعی در دانشگاه رادن فتح اندونزی

گشایش بخش مطالعات فقه جعفری و شافعی در دانشگاه رادن فتح اندونزی