مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 08:352019-10-17سياسي

نمره قبولی فقط برای 12 دستگاه اجرایی در مناسب سازی محیط


سرپرست اداره کل بهزیستی استان قم گفت: تنها حدود 12 دستگاه اجرایی استان در مناسب سازی محیط برای نابینایان و معلولان نمره کامل میگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز قم دکتر هادی کریمی اصل که به مناسبت 23 مهر روز جهانی عصای سفید در برنامه گفتگوی خبری سیمای مرکز قم سخن میگفت: وضعیت کلی شهر قم را از نظر مناسب سازی برای معلولان نامطلوب توصیف کرد و افزود: براساس ارزیابی های سالانه در جشنواره شهید رجایی از هفتاد دستگاه اجرایی مرتبط با این مهم تنها حدود 12 دستگاه نمره کامل میگیرند.

وی تصریح کرد نیمی دیگر از این دستگاهها حدود 80 درصد و مابقی کمتر از 50 درصد اقدامات لازم را در این خصوص انجام داده اند.

سرپرست اداره کل بهزیستی تعداد نابینایان استان را 1400 نفر عنوان کرد و گفت: اقدامات انجام شده مذکور اقدامات داخلی هرسازمان و نهاد بوده و ضروری است در تمام شهر این اقدامات دنبال شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: مناسب سازی محیط برای نابینایان و معلولان در همه طراحی های شهرداری لحاظ شده است و شهرداری قم در این راستا حرکت خواهد کرد.

آقای سامع خاطرنشان کرد در 70 درصد پیاده روهای اصلی مناطق یک چهار و هفت شهرداری قم مناسب سازی برای این قشر با تعبیه مسیرهای ویژه سنگفرش شده انجام شده است اما برای معابر فرعی هنوز اقدامی صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمره قبولی فقط برای 12 دستگاه اجرایی در مناسب سازی محیط

نمره قبولی فقط برای 12 دستگاه اجرایی در مناسب سازی محیط