مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 08:212019-10-17اقتصادي

تدوین و بازنگری استانداردها به صورت منطقه ای


رییس اتاق بازرگانی فارس خواستار تدوین و بازنگری استانداردها به صورت منطقه ای با توجه به تفاوت اقلیمی در ایران و ویژگی های خاص هر منطقه شد و گفت: - در مواردی مانند رب گوجه فرنگی، انطباق این محصولات با یک استاندارد واحد، تولیدکننده را دچار مشکل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمال رازقی پنج شنبه 25 مهر در آیین روز جهانی استاندارد در شیراز، خواستار تفویض برخی از اختیارات استاندارد به مراجع استانی جهت بهبود و تسریع امور مربوط به استاندارد شد و گفت: این موضوع در شورای استاندارد فارس به تفصیل مطرح شده و موارد مورد نیاز نیز توسط اتاق بازرگانی احصاء و آماده ارائه به سازمان ملی استاندارد است.

او با تاکید بر همکاری و همراهی موثرتر اداره کل استاندارد در بحث صادرات محصولات، افزود: با توجه به اهمیت و لزوم صادرات، رویه طولانی اخذ مجوزها، نامه نگاری ها و موازی کاری دستگاه های ذیربط، صادرات با مشکل روبرو شده است، لذا پیشنهاد می کنیم که تسهیل رویه و همکاری موثر اداره استاندارد بیش از پیش انجام گیرد.

رییس اتاق بازرگانی فارس ادامه داد: برنامه زمانبندی مشخص برای پاسخ به درخواست های اصلاحیه و تجدیدنظر استانداردهای مورد تقاضا در سازمان ملی استاندارد زمانبر است که در این راستا پیشنهاد می شود، بررسی و جوابدهی به درخواست های تجدید و اصلاحیه استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین و بازنگری استانداردها به صورت منطقه ای

تدوین و بازنگری استانداردها به صورت منطقه ای