مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 07:332019-10-17اجتماعي

نیسان لیف در برابر ام جی زد اس


این گزارش به مقایسه مشخصات فنی و کلی دو خودروی تمام برقی نیسان لیف (Nissan LEAF) و ام جی زد اس (MG ZS EV) می پردازد که می تواند تا حد زیادی برای مشتریان و علاقمندان به خودروهای پاک مفید باشد.

- این گزارش به مقایسه مشخصات فنی و کلی دو خودروی تمام برقی نیسان لیف (Nissan LEAF) و ام جی زد اس (MG ZS EV) می پردازد که می تواند تا حد زیادی برای مشتریان و علاقمندان به خودروهای پاک مفید باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

خودروهای تمام الکتریکی متعددی در بازارهای جهان وجود دارند که توسط شرکت های خودروسازی برتر جهان توسعه داده شده و به مرحله تولید انبوه و عرضه رسیده اند که از جمله مهم ترین آنها می توان به شورولت بولت، فیات 500e، نیسان لیف (Nissan LEAF) ، کیا سول (Kia Soul) الکتریکی، فولکس واگن ای گلف (e-Golf)، هیوندای آیونیک(IONIQ) الکتریکی، فورد Focus الکتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیسان لیف در برابر ام جی زد اس

نیسان لیف در برابر ام جی زد اس