مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 07:232019-10-17سياسي

اعلام آمادگی وزیر بهداشت برای کمک به فلسطین در تمام زمینه های سلامت


امروز ابزار مبارزه در کشورها قدرت اسلحه و ارتش نیست، بلکه قلم های اهل قلم بیدار در دنیا، افکار آزادیخواه و مردمی که با رسانه هایشان فلسطین را حمایت می کنند، - وزیر بهداشت گفت: امروز ابزار مبارزه در کشورها قدرت اسلحه و ارتش نیست، بلکه قلم های اهل قلم بیدار در دنیا، افکار آزادیخواه و مردمی که با رسانه هایشان فلسطین را حمایت می کنند، از تمامی سلاح های صهیونیست ها قوی ترند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی در دیدار وزیر بهداشت کشور فلسطین، گفت: ارتباط ما با کشور دوست و برادرمان فلسطین ارتباط بسیار تنگاتنگی است که همواره باید از نظر استراتژیک و اعتقادی در کنار یکدیگر باشیم؛ رهبر معظم انقلاب ما همواره ما را به ایستادگی در کنار جریان مقاومت تشویق کرده و ما نیز خودمان را مکلف می دانیم در تمام زمینه ها در کنار شما عزیزان باشیم.

وی افزود: شما می دانید که ما در توسعه زیرساخت های نظام سلامت برای مردم، توسعه کارخانه های داخلی و همچنین، ارتقای آموزش در تمامی رشته های علوم پزشکی، دستاوردهای خوبی بعد از انقلاب اسلامی داشتیم در تمام زمینه ها آمادگی کامل داریم تا به کشور دوست و برادر مان فلسطین کمک کنیم.

دکتر نمکی گفت: جای خرسندی است که بنده به عنوان رییس اجلاس و وزیر بهداشت فلسطین به عنوان نایب رییس اجلاس انتخاب شدند و این موضوع باب مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی وزیر بهداشت برای کمک به فلسطین در تمام زمینه های سلامت

اعلام آمادگی وزیر بهداشت برای کمک به فلسطین در تمام زمینه های سلامت