مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 07:212019-10-17اقتصادي

پلمب دو باغ رستوران در محور کرج-چالوس


رییس بازرسی فرمانداری کرج از شناسایی و پلمب دو باغ رستوران در محور کرج - چالوس به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی و سطح ضعیف خدمات خبر داد.

- کیوان کاظم، رییس بازرسی فرمانداری کرج در گفت و گو با خبرنگار فارس در البرز گفت: طبق دستور فرماندار کرج در جریان بازدیدهای تیم بازرسی شهرستان کرج، در روزهای پایانی هفته که حجم و تراکم حضور گردشگران و مردم از مسیر پرتردد کرج - چالوس افزایش پیدا می کند، به منظور رصد نحوه ارائه خدمات، تعدادی از باغ رستوران های این محور مورد بررسی قرار گرفت.

رییس بازرسی فرمانداری کرج از شناسایی و پلمب دو باغ رستوران در محور کرج - چالوس به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی و سطح ضعیف خدمات خبر داد و بیان کرد: هشدار تیم بازرسی به واحدهای صنفی این است که سلامت مردم را نشانه گرفته اند.

وی افزود: توصیه ها و بازدیدهای سرزده جدی است و افرادی که سلامت شهروندان برایشان اهمیتی ندارد نه تنها واحد صنفی آن ها پلمب چند روزه می شود بلکه در صورت عدم رفع نواقص شاهد تعطیلی کامل واحد صنفی خود خواهند بود.

کاظم اذعان کرد: طرح برخورد با اماکن صنفی متخلف به خصوص باغ ها و سفره خانه ها و تورهای گردشگری غیرمجاز در دستورکار قرار گرفته و ظرف یک هفته از فعالیت سه واحد صنفی متخلف جلوگیری به عمل آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب دو باغ رستوران در محور کرج-چالوس

پلمب دو باغ رستوران در محور کرج-چالوس