مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 07:172019-10-17اقتصادي

هدف گذاری ساخت 200 کشتی باری در ایران


در تعمیرات و بازسازی کشتی ها و شناورها خودکفا شده ایم و در حوزه ساخت داخل نیز ساخت 200 کشتی باری را با سرمایه گذاری 300 میلیون یورویی هدف گذاری کرده ایم.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در تعمیرات و بازسازی کشتی ها و شناورها خودکفا شده ایم و در حوزه ساخت داخل نیز ساخت 200 کشتی باری را با سرمایه گذاری 300 میلیون یورویی هدف گذاری کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی بیان کرد: مهندسان و متخصصان ایرانی در طراحی، ساخت، انتقال و نصب سکو گامهای قابل توجهی برداشتند که دستاورد مهمی است.

انجام بیش از 80 درصد از تعمیرات و بازسازی صنایع دریایی در داخل کشور او با اعلام اینکه اکنون ساخت کشتی های با تناژ بالا به دست متخصصات داخلی انجام می شود، تصریح کرد: صنایع دریایی از جمله صنایعی است که تاکنون در حد خودش به آن توجه نشده بود اما امروز و به خصوص از سال گذشته حداقل بیش از 80 درصد تعمیرات و بازسازی در این حوزه، در واحدهای داخلی انجام می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در بازدیدهای که از مجموعه های کشتی سازی داشتیم، مشخص شد که این مجموعه ها کار تعمیرات و بازسازی بیش از یکصد کشتی را از اول سال انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری ساخت 200 کشتی باری در ایران

هدف گذاری ساخت 200 کشتی باری در ایران