مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 07:152019-10-17اقتصادي

در نظر گرفتن 11 هزار دستگاه اتوبوس در مرزهای کشور برای بازگشت زائران


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حدود 11 هزار دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران در چهار مرز کشور در نظر گرفته شده است، گفت: این اتوبوس ها به صورت منظم زائران را به ستادهای معین و از آنجا به شهرهای مقصد حمل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی امروز، 25 مهرماه در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تا پایان تردد زائران از مرزها، حمل و نقل با کیفیت مطلوب برقرار خواهد بود.

وی در خصوص برنامه های بهسازی مسیرهای منتهی به مزرهای کشور برای تردد زائران در سال آینده، افزود: برنامه های بهسازی و نوسازی وزرات راه، برنامه های دائمی است و مرتبا در حال اجرای این برنامه ها هستیم.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص توسعه پایانه های مرزی، عنوان کرد: براساس اقتضای زمانی و همچنین حجم تردد در پایانه ها، کار توسعه آن ها انجام می شود.

اسلامی خاطرنشان کرد: مشکل جاده ای در زمان اربعین در جاده های منتهی به مرزها نداشته ایم.

در این زمینه فقط بخشی از جاده مهران به ایلام دچار مشکلاتی است که تا چند ماه آینده کار در این محور نیز به اتمام می رسد و آن جاده نیز چهار خطه می شود.

وی با اشاره به بازدید از پایانه مرزی شلمچه گفت: خوشبختانه شرایط تردد در این مرز به صورت طبیعی در حال انجام است و مساله خاصی در مرز شلمچه وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نظر گرفتن 11 هزار دستگاه اتوبوس در مرزهای کشور برای بازگشت زائران

در نظر گرفتن 11 هزار دستگاه اتوبوس در مرزهای کشور برای بازگشت زائران