مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 07:062019-10-17سياسي

برقراری نخستین ارتباط مستقیم از نجف اشرف برای مردم زنجان


تهیه کننده برنامه ارتباط مستقیم از نجف، از برقرار ارتباط مستقیم از استودیوی نجف برای اولین بار توسط صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد.

- اکبر عبادی اصل در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه امسال با حمایت های مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان توانستیم ارتباط های مستقیم را از استودیوی نجف و نیز عمود 285 داشته باشیم، گفت: این مهم برای اولین بار بود که برای استان زنجان اتفاق می افتاد.

وی با اشاره به اینکه برای اینکه این اتفاق به منصه ظهور برسد، همدلی و همکاری وصف ناشدنی به وجود آمد، ادامه داد: امیدواریم این قضیه در آینده نیز تداوم داشته باشد و بتوانیم ارتباطات بیشتری را بگیریم تا مردم استان زنجان بتوانند در جریان حال و هوای پیاده روی اربعین قرار گیرند.

عبادی اصل با بیان اینکه تا به امروز 7 برنامه از استودیو نجف ارتباط گیری شده که هر کدام از این برنامه ها نیم ساعت به طول انجامیده است، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین رویکردهای این برنامه ها، تلاش برای استفاده از شخصیت های بومی استان برای تولید این برنامه ها بوده است که به همین منظور نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با رزمندگان هشت سال دفاع مقدی، رییس ستاد عتبات عالیات استان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری نخستین ارتباط مستقیم از نجف اشرف برای مردم زنجان

برقراری نخستین ارتباط مستقیم از نجف اشرف برای مردم زنجان