مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 07:012019-10-17سياسي

اربعین بستر ظهور صفات عالی انسانی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان اربعین را بستر ظهور صفات عالی انسانی دانست و گفت: صفات عالی انسانی اربعین است که سالانه بر مشتاقان حضور در این اجتماع افزوده می شود.

- حجت الاسلام هادی نظیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از همدان، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: طبق روایات، اربعین مقدمه ای برای ظهور است و مهمترین اقدام در این حوزه شکل گیری اجتماع عظیم جامعه ایمانی است.

وی با بیان اینکه اجتماع اربعین تنها به پیاده روی در مسیر کربلا ختم نمی شود افزود: بلکه اجتماع به معنای این است که اتحاد و انسجامی بین مردم سراسر دنیا تحت خیمه سیدالشهدا(ع) صورت می گیرد که گامی در تحقق جامعه بین الملل اسلامی و ظهور امام عصر(عج) است.

نظیری با بیان اینکه اجتماع اربعینی تنها اختصاص به جامعه شیعی ندارد گفت: در کنگره عظیم اربعین هم مسلمانان در مذاهب مختلف و هم غیرمسلمانان و کشیشان شرکت می کنند که این حضور همگانی ناشی از وابستگی قلبی به سیدالشهدا(ع) است.

وی وابستگی قلبی به سیدالشهدا(ع) را به این علت دانست که جامعه بین الملل و دنیای ما به دنبال نقطه رهایی از خود و رسیدن به ریسمان الهی است افزود: مردم نقطه رهایی خود از دنیا را در حرم سیدالشهدا(ع) و تحت لوای اهل بیت(ع) می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین بستر ظهور صفات عالی انسانی

اربعین بستر ظهور صفات عالی انسانی