مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 07:012019-10-17اقتصادي

پدافند غیرعامل مهمترین مسئله مدیریت شهری است


پدافند غیرعامل را می توان یکی از مهمترین مسائل مدیریت شهری دانست و صرف هزینه و وقت برای این امور بهترین سرمایه گذاری برای آینده شهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت الله صیدی صبح پنجشنبه در سومین جلسه کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل و بحران شهرداری سنندج، اظهار داشت: مطالعات طرح جامع پدافند غیرعامل شهر سنندج برای فعالیت های مدیریت شهری بستری قابل اتکا و بسیار تعیین کننده است.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه ها باید در راستای تکمیل این مطالعات همکاری و تعامل لازم را با این شهرداری داشته باشند، افزود: اقدامات پدافند غیرعامل در راستای مصون سازی شهر و شهروندان و حفاظت از دارایی های شهر در بخش های کالبدی و زیر ساختی و نیروی انسانی ساکن در شهر است.

شهردار سنندج ادامه داد: شهرداری سنندج به عنوان رییس کارگروه های پشتیبانی و خدمات شهری در شورای پدافند غیرعامل استان و شهرستان سنندج طی چند سال اخیر به این مهم توجه ویژه داشته است.

صیدی یادآور شد: این شهرداری با تدوین چارت اداری تحت عنوان مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با فعالیت نیروهای مختصص این حوزه در مقطع کارشناسی ارشد پدافند غیرعامل و بحران و ارتباطات فعالیت می کند و کارهای قابل توجهی داشته اند و همچنان در حوزه ستادی در حال تدوین برنامه های بنیادی و مهم نیز هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند غیرعامل مهمترین مسئله مدیریت شهری است

پدافند غیرعامل مهمترین مسئله مدیریت شهری است