مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 06:432019-10-17اجتماعي

1.4 میلیون زائر اربعین در خاک عراق هستند


رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: حدود یک میلیون و 400 هزار زائر در خاک عراق هستند که تا چند روز آینده وارد کشور می شوند.

- عبدالهاشم حسن نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران در شلمچه اظهار کرد: حدود یک میلیون و 400 هزار زائر در خاک عراق هستند که تا چند روز آینده وارد کشور می شوند و پیش بینی می کنیم ورود 300 تا 400 هزار نفر قبل و یا بعد از اربعین انجام شود.

وی با بیان اینکه بین 900 هزار تا یک میلیون نفر از مرز مهران وارد کشور خواهند شد، افزود: مابقی زائران از شلمچه، چذابه و مرز خسروی وارد کشور خواهند شد.

حسن نیا تصریح کرد: شاهد اوج بازگشت زائران اربعین حسینی از امروز تا یکشنبه خواهیم بود بر این اساس تصمیم گرفته شده از تاریخ 25 مهرماه امسال تا 28 مهرماه 100 درصد ناوگان اتوبوسی حمل ونقل جاده ای کشور (بین شهری) برای جابجایی زائران اربعین حسینی مورد استفاده قرار گیرد.

رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: ناوگان به کار رفته برای بازگشت زائران به هیچ وجه با مشکل کمبود سوخت مواجه نخواهند شد.

حسن نیا افزود: با توجه به تراکم جمعیت در اربعین حسینی، در حال تقویت زیرساخت ها در پایانه های مرزی هستیم و روند آماده سازی زیرساخت ها ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1.4 میلیون زائر اربعین در خاک عراق هستند

1.4 میلیون زائر اربعین در خاک عراق هستند