مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 06:342019-10-17سياسي

قریب به 100 درصد بیماران حادثه لردگان با نظام دارویی فعلی بهبود پیدا می کنند


عضو کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به حادثه لردگان گفت: تیم 3 نفره این کمیسیون از نزدیک وضعیت را ملاحظه کرده و قرار است گزارشی را ارائه کنند ضمن اینکه با درمان ها و نظام دارویی فعلی، - همایون هاشمی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت بررسی این کمیسیون از حادثه لردگان گفت: تیمی از این کمیسیون پس از دستور علی لاریجانی در روزهای گذشته به لردگان رفته و از نزدیک مسائل و اتفاقات و مشکلات روستای چنار محمودی را ملاحظه کرد و قرار است گزارشی را به این کمیسیون ارائه دهد.

  وی افزود: همایون یوسفی، بشیر خالقی و محمدحسین قربانی به نیابت از کمیسیون بهداشت آخرین وضعیت حادثه دیدگان لردگان را از نزدیک مشاهده کردند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در هفته گذشته جلسه ای با حضور سعید نمکی در کمیسیون بهداشت برگزار شده و آخرین وضعیت بهداشتی و درمانی حادثه دیدگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: باید برای حادثه دیدگان لردگان شرایط مناسب درمانی فراهم شده و تلاش کنیم مداخلات اجتماعی و بهداشتی لازم صورت گیرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: نمکی وزیر بهداشت در مجلس به صراحت اعلام کرد که شناسایی این افراد انجام شده و مراقبت های لازم و مباحث اجتماعی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قریب به 100 درصد بیماران حادثه لردگان با نظام دارویی فعلی بهبود پیدا می کنند

قریب به 100 درصد بیماران حادثه لردگان با نظام دارویی فعلی بهبود پیدا می کنند