مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 06:292019-10-17سياسي

سند راهبردی دانشگاه گرمسار مطابق با آمایش سرزمینی تدوین شده است


رییس دانشگاه دولتی گرمسار با اشاره به ظرفیت های موجود برای توسعه دانشگاه، گفت: سند راهبردی دانشگاه دولتی گرمسار تا سال 1407 مطابق با آمایش استان سمنان تدوین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا لحمیان صبح پنجشنبه در آیین افتتاح فاز دوم ساختمان آموزشی و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه دولتی گرمسار به میزبانی سالن همایش های این دانشگاه و با حضور واعظی رییس دفتر رییس جمهور، ضمن اشاره به ضرورت بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود در راستای ارتقای ظرفیت های علمی این مجموعه، تاکید کرد: این دانشگاه بالاترین درصد پذیرش کنکور سراسری را با عددی معادل 70 درصد دارد.

وی با اشاره به بهره برداری از پروژه های عمرانی و آموزشی این مجموعه بیان کرد: این پروژه ها در مساحت سه هزار و 800 متر فضای آموزشی و آزمایشگاهی با اعتبار 12.

5 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

رییس دانشگاه دولتی گرمسار از تدوین سند راهبردی این دانشگاه تا سال 1407 خبر داد و گفت: این سند مطابق با طرح آمایش استان سمنان تدوین شده و گامی موثر در توسعه گرمسار به ویژه ظرفیت های علمی خواهد بود.

لحمیان، تاکید کرد: دانشگاه گرمسار، بر اساس آمار سال 97 رتبه 68 را در کشور داراست و امیدواریم در سال تحصیلی جاری این رتبه ارتقا یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند راهبردی دانشگاه گرمسار مطابق با آمایش سرزمینی تدوین شده است

سند راهبردی دانشگاه گرمسار مطابق با آمایش سرزمینی تدوین شده است