مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 06:052019-10-17سياسي

نحوه برگزاری و محتوای کنگره شهدا بسیار مهم است


استاندار خراسان رضوی نحوه برگزاری و محتوای کنگره شهدا را بسیار مهم دانست و گفت: این کنگره در خراسان رضوی باید نسبت به سایر استان ها متفاوت تر برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی کنگره 18 هزار شهید استان که با حضور مقامات مربوطه در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهدا با فداکاری بی منت به جبهه های جنگ و دفاع از اسلام و انقلاب رفتند و در راه انقلاب به شهادت رسیدند لذا بر اساس اعتقادات ملی و دینی وظیفه داریم یاد آن ها را گرامی بداریم.

وی نقش خراسانی ها در دفاع مقدس را برجسته دانست و ادامه داد: وجود امام رضا(ع) در مشهد به عنوان شهید شاخص استان و کشور افتخاری ویژه محسوب می شود، به همین دلیل این کنگره در خراسان رضوی باید نسبت به دیگر استان ها متفاوت تر برگزار شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه موضوع نحوه برگزاری و محتوای کنگره شهدا بسیار مهم است، اضافه کرد: در گام دوم انقلاب که نسل امروز آن روزهای دوران دفاع مقدس را درک نکرده است، باید با سیاست گذاری درست و بدون افراط و تفریط و بر اساس نگاه مقام معظم رهبری، با استفاده از ابزارهای جدید برای نسل حال حاضر آرمان های شهدا را تبیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برگزاری و محتوای کنگره شهدا بسیار مهم است

نحوه برگزاری و محتوای کنگره شهدا بسیار مهم است