مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 06:002019-10-17پزشكي

نقش نشانگرهای تغذیه ای در انتخاب مناسب ترین فرآورده غذایی


مدیر نظارت بر فرآورده های غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: نشانگرهای تغذیه ای نقش مهمی در انتخاب مناسب ترین فرآورده غذایی بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ندا رونده، با اشاره به شعار روز جهانی غذا مبنی بر رفتار ما آینده ما را می سازد و رژیم غذایی سالم برای دنیای بدون گرسنگی ، افزودد: ویژه برنامه های سراسری به مناسبت روز جهانی غذا در کشور اجرا خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری برنامه های روز جهانی غذا با شعار ملی اصلاح الگوی تغذیه برای حفظ و ارتقای سلامت در هفت محور خبر داد و گفت: اجرای برنامه های ویژه با عناوین کاهش قند، نمک و چربی محصولات غذایی و آشامیدنی، تشریح کاربرد نشانگر های رنگی تغذیه در راستای ارتقا دانش مصرف کننده، اهدا نشان ایمنی و سلامت محصولات غذایی سلامت محور، مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت در حوزه غذا، برچسب اصالت کالا و سیستم رهگیری و ردیابی در حوزه غذا، محصولات غذایی ویژه و فراسودمند و اطلاع رسانی و ارتقای آگاهی مصرف کننده در حوزه سلامت غذا از محورهای برنامه های روز جهانی غذاست.

مدیر نظارت بر فرآورده های غذایی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به کاربرد نشانگرهای رنگی تغذیه ای ، گفت: نشانگرهای رنگی تغذیه ای با درج شاخص های قند، چربی، نمک و اسیدهای چرب تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش نشانگرهای تغذیه ای در انتخاب مناسب ترین فرآورده غذایی

نقش نشانگرهای تغذیه ای در انتخاب مناسب ترین فرآورده غذایی