مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 05:542019-10-17اقتصادي

بخشش 200 میلیارد تومان جرائم قابل بخشش مالیاتی در استان مرکزی


مدیرکل امورمالیاتی استان مرکزی گفت: از مرداد ماه امسال تا 20 مهر ماه در طرح بخشودگی جرائم مالیاتی، 200 میلیارد تومان جرائم قابل بخشش در استان بخشیده است.

- عباس مزیکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به طرح بخشودگی جرائم مالیاتی در استان اظهار کرد: از مرداد ماه امسال تا 20 مهر ماه در طرح بخشودگی جرائم مالیاتی، 200 میلیارد تومان جرائم قابل بخشش برای 8 هزار و 514 متقاضی در استان بخشیده است.

وی افزود: اصل مالیات کمتر از جرائم آن بوده و در بازه زمانی مذکور کمتر از 200 میلیارد تومان مالیات از بدهکاران مالیاتی جمع آوری شده است، طرح بخشودگی جرائم قابل بخشش کمک بسیار خوبی به بخش تولید و فعالان اقتصادی است.

مدیرکل امورمالیاتی استان مرکزی تصریح کرد: بخشودگی جرائم مالیاتی فرصت خوبی برای بدهکاران مالیاتی است تا بتوانند با پرداخت اصل مالیات و جرائم غیرقابل بخشش بدهی خود را صاف کنند، این طرح تا 30 مهر ماه مهلت داشته و افراد می توانند با ارائه درخواست بخشودگی جرائم به ادارات امور مالیاتی مربوطه از فرصت موجود بهره مند شوند.

مزیکی بیان کرد: سال گذشته پیش بینی میزان مالیات ملی ـ استانی در استان 3 هزار و 200 میلیارد تومان بود که تقریبا 97 درصد از آن محقق شد، امسال نیز با افزایش 28 درصدی سهم و میران مالیات در قانون بودجه پیش بینی میزان مالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش 200 میلیارد تومان جرائم قابل بخشش مالیاتی در استان مرکزی

بخشش 200 میلیارد تومان جرائم قابل بخشش مالیاتی در استان مرکزی