مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 05:302019-10-17دانش

امکانات ورزشی دانشگاه رازی به صورت رایگان در اختیار دانشگاهیان قرار می گیرد


شهریار عباسیان، مدیر تربیت بدنی دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص امکانات ورزشی این دانشگاه گفت: - مدیر تربیت بدنی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: تمامی خدمات و امکانات ورزشی دانشگاه به صورت رایگان در اختیار دانشجویان، اساتید، کارکنان، اعضای هیئت علمی دانشگاه و فرزندان آنان قرار می گیرد.

شهریار عباسیان، مدیر تربیت بدنی دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص امکانات ورزشی این دانشگاه گفت:دانشگاه رازی کرمانشاه دارای یکی از بزرگ ترین زمین های چمن غرب کشور است و این زمین با ظرفیت 1000 تماشاچی در ابعاد 90 در 100 طراحی شده و در اختیار دانشجویان، اساتید، کارکنان، اعضای هیئت علمی و فرزندان آنان قرار گرفته است.

عباسیان افزود: در این زمین چمن، مسابقات دانشگاهی استانی و حتی خارج استانی برگزار می شود و استقبال خوبی از سوی دانشگاهیان از این مجموعه ورزشی صورت گرفته است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به اینکه در این مجموعه ورزشی، مدرسه فوتبال نیز برگزار می شود، اضافه کرد: تابستان امسال، در زمین چمن دانشگاه رازی، مدرسه فوتبالی برای فرزندان کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه برگزار شد که استقبال خوبی از آن صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات ورزشی دانشگاه رازی به صورت رایگان در اختیار دانشگاهیان قرار می گیرد

امکانات ورزشی دانشگاه رازی به صورت رایگان در اختیار دانشگاهیان قرار می گیرد