مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 05:252019-10-17سياسي

تجلیل سازمان اوقاف و امور خیریه از راهپیمایی عظیم اربعین


سازمان اوقاف با تجلیل و تمجید از حضور زائران و عاشقان سیدالشهدا در راهپیمایی عظیم اربعین، فرا رسیدن اربعین حسینی را به محضر امام زمان(عج) و نایب برحقش حضرت آیت الله خامنه ای تسلیت گفت.

- سازمان اوقاف با تجلیل و تمجید از حضور زائران و عاشقان سیدالشهدا در راهپیمایی عظیم اربعین، فرا رسیدن اربعین حسینی را به محضر امام زمان(عج) و نایب برحقش حضرت آیت الله خامنه ای تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سازمان اوقاف و امور خیریه با صدور اطلاعیه ای با تجلیل و تمجید از حضور زائران و عاشقان سیدالشهدا در راهپیمایی عظیم اربعین، خلق این حماسه الهی و استقبال مسلمین جهان برای پیوستن به این کنگره میلیونی را ستوده و فرا رسیدن اربعین حسینی را به محضر امام زمان(عج) و نایب برحقش حضرت آیت الله خامنه ای تسلیت گفت.

در این اطلاعیه آمده: این سازمان در طول مدت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین در 10 محور 107 موکب خود را در مسیر عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) ساماندهی و برپا کرد که بخشی از آنها در خاک پاک ایران و تعدادی نیز در شهرهای مقدس عراق بود.

بر همین اساس و طبق هماهنگی هایی که با امنای موکب ها، مساجد، بقاع متبرکه، امامزادگان واجب التعظیم در کربلا، نجف اشرف، سامرا، طریق الحسین(ع)، کاظمین و در محورهای مرزی ایران اسلامی صورت گرفت، تمام تدابیر و ظرفیت ها بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل سازمان اوقاف و امور خیریه از راهپیمایی عظیم اربعین

تجلیل سازمان اوقاف و امور خیریه از راهپیمایی عظیم اربعین