مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 03:252019-10-17بين الملل

امضای کری تضمین بود یا نه؟!


پایبند نبودن آمریکا به تعهدات برجامی خود از زمان اوباما آغاز شده بود و این روند به دوران ترامپ نیز رسید و او نیز اردیبهشت سال گذشته رسماً از توافق هسته ای خارج شد.

- خبرگزاری فارس،گروه دیگر رسانه ها: روزنامه سیاست روز در سرمقاله شماره امروز خود نوشت: بازی با کلمات و جملات این روزها باب شده و گسترش یافته است، من این جمله را نگفتم، آنگونه نبود که به نقل از من گفته شد و از این دست تأییدات و تکذیبات.

اما بیشتر آن سخنان در محتوای خود همان برداشتی را دارد که مثلا یک منتقد و یا یک رسانه آن را بازگو و بازپخش کرده است، به این گونه برداشتها در عالم رسانه می گویند استنباطی، با کمی دقت در سخن آن شخص و مسئول همان برداشت استنباطی برآورد می شود که عمدتاً هم درست از آب در میآید و در مواقعی بسیار نادر است که با تکذیب آن شخصیت و مسئول روبرو می شود.

مثلا انتخابات ریاست جمهوری پس از اوباما را به خاطر بیاورید، در آن زمان برخی اعتقاد داشتند و قاطعانه می گفتند که هیلاری کیلینتون در انتخابات ریاست جمهوری پیروز می شود و بر این باور هم بودند که اگر او پس از اوباما رییس جمهور شود برای ایران بهتر خواهد بود.

اما آنگونه نشد که برخی سیاسیون و دولتمردان می خواستند و پیش بینی می کردند، به واقع تفاوتی هم میان کیلینتون و ترامپ وجود نداشت، حاکمیت و سیستم آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای کری تضمین بود یا نه؟!

امضای کری تضمین بود یا نه؟!