مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 01:452019-10-16سياسي

تاکید رییس نمایشگاه کتاب فرانکفورت برتقویت همکاری با نمایشگاه کتاب تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از فرانکفورت , یورگن بووس (رییس نمایشگاه کتاب فرانکفورت) در دیدار با قادر آشنا (قائم مقام نمایشگاه بین المللی کتاب تهران) گفت: گسترش و تقویت همکاری های نمایشگاه کتاب تهران و فرانکفورت برای ما مهم است و در این راه تلاش می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما در این دیدار که در دفتر رییس نمایشگاه کتاب فرانکفورت برگزار شد قادر آشنا، محمود آموزگار، غلامرضا نوعی و مهدی عمرانلو حضور داشتند.

قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران در این دیدار گفت: حضور در نمایشگاه کتاب فرانکفورت از اولویت های نشر جمهوری اسلامی ایران است و ناشران و صاحب نظران حوزه نشر کشورما تمایل زیادی برای حضور در این نمایشگاه دارند.

وی با اشاره به مشکل صادر نشدن روادید برای برخی از ناشران گفت: متأسفانه هرساله تعدادی از کاروان اعزامی نشر جمهوری اسلامی ایران به خاطر صادر نشدن ویزا از حضور در این نمایشگاه بی بهره می مانند و امیدواریم که نمایشگاه کتاب فرانکفورت برای حضور هیات ایرانی مکاتبات لازم را با سفارت آلمان صورت دهد و هماهنگی لازم در این راه انجام پذیرد.

آشنا افزود: برای حضور هیات ناشران ایران در نمایشگاه فرانکفورت شورایی از ناشران، نویسندگان و اتحادیه های نشر تصمیم گیری می کنند و زمانی که قسمتی از این پازل با مشکل رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس نمایشگاه کتاب فرانکفورت برتقویت همکاری با نمایشگاه کتاب تهران

تاکید رییس نمایشگاه کتاب فرانکفورت برتقویت همکاری با نمایشگاه کتاب تهران