مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 21:202019-10-16بين الملل

نامه غیر معمول ترامپ به اردوغان؛ احمق نباش بیا یک معامله خوب کنیم


رییس جمهور آمریکا در نامه ای که ادبیاتی به شدت خلاف عرف دیپلماتیک و در مواردی توهین آمیز دارد، به اردوغان نوشته است که نباید «احمق» باشد و در سوریه دست به کشتار بزند، - نامه غیر معمول ترامپ به اردوغان؛ "احمق نباش بیا یک معامله خوب کنیم" رییس جمهور آمریکا در نامه ای که ادبیاتی به شدت خلاف عرف دیپلماتیک و در مواردی توهین آمیز دارد، به اردوغان نوشته است که نباید احمق باشد و در سوریه دست به کشتار بزند، چراکه در غیر این صورت آمریکا اقتصاد ترکیه را نابود می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در نامه ای با ادبیاتی به شدت غیرمحترمانه و دور از آداب دیپلماتیک، به رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه توصیه کرده است که از کشتار در سوریه خودداری کند.

این نامه را تریش ریگان خبرنگار شبکه فاکس نیوز منتشر کرده است.

تاریخ این نامه به 9 اکتبر (17 مهر) یعنی همزمان با آغاز عملیات ارتش ترکیه در مناطق تحت کنترل شبه نظامیان کرد در شمال سوریه بازمی گردد.

ترامپ در این نامه نوشته است: آقای رییس جمهور گرامی: بیا با هم یک معامله خوب کنیم! تو نمی خواهی مسئول کشتار هزاران نفر باشی و من هم نمی خواهم مسئول نابود کردن اقتصاد ترکیه باشم - [لازم باشد] این کار را می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه غیر معمول ترامپ به اردوغان؛ احمق نباش بیا یک معامله خوب کنیم

نامه غیر معمول ترامپ به اردوغان؛ احمق نباش بیا یک معامله خوب کنیم