مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 20:282019-10-16سياسي

بازدید مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه


مدیر کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه بازدید کرد.

- بازدید مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه مدیر کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور از موکب شهدای مدافع حرم استان های کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان و بوشهر در مرز شلمچه بازدید کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه پیاده روی اربعین حسینی  و خدمت به زائرین امام حسین(ع) در راستای تقرب به خدا و اهل(ع)است.

اما باید متوجه بود که برای اینکه در جریان تقرب، خدا هم ما را دوست داشته باشد، باید دستورات اهل بیت علیهم السلام را به عنوان حجت های خدا، مد نظر قرار داد.

وی بیان کرد: یکی از وظایف مهم معنوی ما مسلمانان نماز است، که این روزها در مسیر حرکت زائران حسینی، باید بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه توسط ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان های کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و هرمزگان راه اندازی و بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه

بازدید مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه