مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 20:282019-10-16اجتماعي

قرارِ عاشقی جاماندگان اربعین/ تهران کربلایی می شود


جاماندگان اربعین در تهران طبق قراری عاشقانه، هم زمان با اربعین و همانند سیل خروشان به یکدیگر می پیوندند و به سوی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) پیاده روی می کنند.

- جاماندگان اربعین در تهران طبق قراری عاشقانه، هم زمان با اربعین و همانند سیل خروشان به یکدیگر می پیوندند و به سوی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) پیاده روی می کنند.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: هرسال و هم زمان با روز اربعین حسینی، جنوب تهران، شهرستان ری و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) پذیرای خیل عظیم جاماندگان اربعین در استان تهران است، این جاماندگان می آیند تا اگر فرصت زیارت حرم امام حسین(ع) را در اربعین حسینی ازدست داده اند با پیاده روی به سوی حرم یکی از نوادگان اهل بیت علیهم السلام، هم به ثواب زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نائل شوند و هم ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان به نمایش بگذارند.

حرکت از 5 مسیر به سوی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تهرانی ها به عنوان ساکنان ام القرای جهان اسلام، به ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه سید و سالار شهیدان شهرت دارند، با نوای ما عاشق حسینیم از روزها قبل برای روز اربعین حسینی آماده شده اند تا به سوی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) حرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارِ عاشقی جاماندگان اربعین/ تهران کربلایی می شود

قرارِ عاشقی جاماندگان اربعین/ تهران کربلایی می شود