مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 20:052019-10-16سياسي

حضور در جغرافیای مقاومت ریشه در اربعین دارد


برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران به بررسی ابعاد گوناگون کنگره عظیم راهپیمایی اربعین پرداخت.

- ؛ در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین سید رمضان موسوی مقدم، قائم مقام رییس سازمان صدا و سیما؛ دکتر علیرضا ابوالفضلی، رییس بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب و حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران حضور داشتند.

حجت الاسلام موسوی مقدم گفت: اربعین خود به عنوان یک رسانه، سهم ایجاد کننده پرسش درباره فلسفه خود و هم پاسخ دهنده به آن است.

وی افزود: گرچه رسانه های جبهه استکبار با تاکتیک هایی همچون سکوت یا تقدس زدایی به دنبال کم اثر کردن پیام این کنگره بزرگ انسانی هستند، اما اکنون به برکت شکسته شدن انحصار رسانه که به ویژه پس از آمدن شبکه های مجازی نمود بیشتری پیدا کرده است، پیام اربعین به سرتاسر دنیا رسیده است.

قائم مقام رسانه ملی در عین حال به ناتوانی رسانه ها در برابر ابعاد وسیع این رخداد بی نظیر اشاره کرد و گفت: رسانه های همسو با جریان مقاومت نتوانستند تصویر جامعی از این حرکت را تهیه کنند؛ به عنوان نمونه ما هنوز نتوانستیم یک تصویر هوایی کامل از مسیر نجف تا کربلا را در روز اربعین تهیه کنیم، زیرا حجم و ابعاد این حرکت آنقدر بزرگ است که ابزار رسانه از به تصویر کشیدن تمامی زوایای آن ناتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در جغرافیای مقاومت ریشه در اربعین دارد

حضور در جغرافیای مقاومت ریشه در اربعین دارد