مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 19:502019-10-16اقتصادي

اتحادیه نانوایان دماوند نسبت به جابه جایی غیرقانونی آرد اقدام کند


رییس تعزیرات حکومتی شرق استان تهران با اشاره به اینکه توزیع آرد نانوایی ها اصولی نیست گفت: اتحادیه نانوایان دماوند باید نسبت به جابه جایی غیرقانونی آرد اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن حسن بیگی در جمع خبرنگاران در خصوص نظارت بر نانوایان سطح شهرستان دماوند اظهار داشت: سهمیه آرد دولت باید در چارچوب قانون باشد و کسی که تخلف کند باید مجازات شود.

حسن بیگی گفت: حوزه آرد و نان پیش از این بدون حساب و کتاب بوده است و سهمیه ها براساس روند خاصی اداره نمی شد و این موضوع نیاز به بررسی بیشتر دارد و با متخلف حتی اگر اتحادیه نانوایان باشد، برخورد خواهد شد زیرا با قوت لایموت مردم نمی توان بازی کرد.

وی در ادامه بیان داشت:آرد مناطق مختلف در حال جابجا شدن هستند و توزیع آرد نانوایی ها اصولی نیست، اما این موضوع مهم به تدریج جایگاه خود را پیدا می کند و اقدام افرادی که آرد را خارج از مسیر مشخص منتقل می کنند، طبق قانون قاچاق تلقی می شود چرا که جابجایی آرد در سطح منطقه غیرقانونی است و اتحادیه نانوایان باید نسبت به این موضوع اقدام کند.

رییس تعزیرات حکومتی شرق استان تهران بیان داشت: در صورت کم کاری در بررسی ها اتحادیه نانوایان مقصر است و بازرسی این اتحادیه باید فعال شود و اگر مقرر است 50 تن آرد وارد شهرستان دماوند شود در این رابطه تعزیرات حکوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه نانوایان دماوند نسبت به جابه جایی غیرقانونی آرد اقدام کند

اتحادیه نانوایان دماوند نسبت به جابه جایی غیرقانونی آرد اقدام کند