مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 19:452019-10-16سياسي

انتقاد بیشتر کشور ها از سیاست های امریکا


رییس مجلس شورای اسلامی پس از سفری 4 روزه به صربستان به کشور بازگشت.

- وی با اشاره به موضوع اصلی اجلاس مبنی به احترام به حقوق بین المللی ادامه داد: بسیاری از کشورها درباره رفتار آمریکا و اسراییل و همین طور بهم ریختگی رفتاری آنها، تذکرات خوبی دادند.

آقای لاریجانی تصریح کرد: دولت صربستان به خوبی توانست این اجلاس را برگزار و مدیریت کند ، در حاشیه این اجلاس فرصتی برای صحبت با نمایندگان 15 کشور فراهم آمد و در خصوص مسائل منطقه ای و همچنین توسعه روابط اقتصادی رایزنی شد.

وی افزود: به نظر می رسد بیشتر کشورها از رفتار آمریکایی ها نسبت به عدم تعهدنامه هسته ای ، ناراضی هستند و به همکاری های اقتصادی با ایران علاقه دارند.

آقای لاریجانی تصریح کرد : از دیگر مباحث مطرح شده در حاشیه این اجلاس، علاقه مندی دیگر کشورها درخصوص اتفاقات عراق و سوریه و تمایل به شفافیت و بحث به سر آنها محسوس بود.

رییس مجلس گفت: در حاشیه این سفر به موضوع گسترش روابط میان ایران و صربستان هم پرداخته شد و در این باره می توان به همکاری های اقتصادی و همچنین گسترش روابط دو کشور اشاره کرد که رییس جمهور صربستان نگاه سنجیده و حقیقی در گسترش روابط تجاری با ایران داشت و مسئولان این کشور هم به دنبال راهی برای توسعه مناسبات گردشگری و تجارت با ایران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد بیشتر کشور ها از سیاست های امریکا

انتقاد بیشتر کشور ها از سیاست های امریکا