مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 18:312019-10-16اقتصادي

اقتصاد ایران رشد مثبت را تجربه خواهد کرد


آمارها حکایت از این دارد که اقتصاد ایران به سمت ثبات و رونق می رود و حتی پیش بینی بانک جهانی این است که سال آینده اقتصاد ایران رشد مثبت را تجربه خواهد کرد.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: آمارها حکایت از این دارد که اقتصاد ایران به سمت ثبات و رونق می رود و حتی پیش بینی بانک جهانی این است که سال آینده اقتصاد ایران رشد مثبت را تجربه خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا رحمانی در بدو ورود به بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت حوزه صنایع دریایی عنوان کرد: امسال یکی از اولویت ها و برنامه های ویژه ما توسعه صنایع دریایی است.

وی افزود: نشستی با استاندار محترم و نمایندگان استان بوشهر خواهیم داشت که محور پیگیری ها جمع بندی این مسائل خواهد بود و امیدواریم بتوانیم در رونق اقتصاد استان، مسائل تجاری مربوط به دریا و همچنین رونق تجارت دریایی موفق باشیم.

وزیر صنعت تاکید کرد: اخیرا در خصوص تخفیف 20 درصدی سود بازرگانی تصمیمات خوبی گرفته شده است.

وی بیان کرد: بوشهر یکی از پیشانی های اقتصاد ملی و از ظرفیت های خوبی است که می تواند در زمینه گسترش و توسعه صادرات کشور نقش مهم و بیشتری را ایفا کند.

رحمانی تصریح کرد: آمارها حکایت از این دارد که اقتصاد ایران به سمت ثبات و رونق می رود و این را هم منابع داخلی و هم منابع خارجی تایید کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد ایران رشد مثبت را تجربه خواهد کرد

اقتصاد ایران رشد مثبت را تجربه خواهد کرد