مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 18:022019-10-16اقتصادي

ارائه 4 هزار خدمات بهداشتی به مددجویان کمیته امداد سمنان


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: در 6 ماه سال جاری، طرح بهداشتی و پیشگیری از بیماری برای چهار هزار نفر از مددجویان این نهاد در مناطق محروم اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، سیده فاطمه تقوی اظهار کرد: امروز از بهداشت به عنوان یکی از شاخص های زیربنایی در توسعه جوامع بشری یاد شده است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد سعی دارد تا با سرمایه گذاری و مداخله در طرح های بهداشتی، نسبت به کاهش استهلاک و افزایش بهره وری در سه مقوله نیروی انسانی، سرمایه و زمان اقدام کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: طرح بهداشتی و پیشگیری برای چهار هزار نفر از مددجویان این نهاد آموزش بهداشت و پیشگیری از بیماری در 6 ماه سال جاری در مناطق محروم این استان اجرا شده است.

تقوی یادآور شد: این طرح ها در قالب هدایای بهداشتی، سبد بهداشتی خانوار، توزیع سبد غذایی، بهسازی محیط های خودکفایی، ارزیابی سلامت زنان، طرح های غربالگری، توزیع بروشور بهداشتی، مجریان بهداشت سلامت سالمندان و بهداشت در مناطق محروم بوده اجرا شده است.

وی اضافه کرد: 9 هزار و 500 سبد غذایی بین  یک هزار و 615 نفر از کودکان مشمول طرح بهبود تغذیه و مادران باردار و شیرده مشمول در نیمه نخست سال جاری ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 4 هزار خدمات بهداشتی به مددجویان کمیته امداد سمنان

ارائه 4 هزار خدمات بهداشتی به مددجویان کمیته امداد سمنان