مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 18:002019-10-16اقتصادي

فرش کاشان ظرفیت تولید بیش از 100میلیون متر مربع در سال را دارد


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان گفت: واحدهای تولیدی-صنعتی فرش ماشینی منطقه کاشان ظرفیت تولید بیش از 100 میلیون متر مربع فرش را در سال دارا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود تولایی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه منطقه کاشان رتبه اول کشور را به نسبت کارگران به جمعیت دارد، اظهار داشت: منطقه کاشان اقتصادی ترین و کارگریترین منطقه ایران است.

وی با اشاره به تلاش های فراوان صاحبان واحدهای تولیدی-صنعتی منطقه کاشان برای عدم تعظیلی واحدهای خود ابراز داشت: هر چند تحریم های استکبار جهانی، اقتصاد کشور را تهدید می کند اما با تلاش های صورت گرفته سعی شده است واحدهای تولیدی منطقه کاشان کمترین ضربه را متحمل شوند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان با بیان اینکه این چند سال اخیر از جمله پرکارترین زمان های فعالیت این اتاق بوده است، تصریح کرد: سعی کرده ایم با پیگیری مسائل مختلف و مشکلات واحدهای تولیدی-صنعتی کاشان زمینه مناسبی را برای فعالیت های آنها مهیا کنیم.

ضرورت به روز رسانی دستگاه ها و تجهیزات واحدهای تولیدی-صنعتی تولید فرش وی لزوم به روز رسانی تجهیزات، دستگاه ها و امکانات واحدهای تولیدی-صنعتی کاشان را جز ضرورت های این واحدها دانست و تصریح کرد: در زمینه موارد آموزشی هم اتاق بازرگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش کاشان ظرفیت تولید بیش از 100میلیون متر مربع در سال را دارد

فرش کاشان ظرفیت تولید بیش از 100میلیون متر مربع در سال را دارد