مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 17:142019-10-16اقتصادي

جایگزینی محصول ملی و فرهنگ سازی لازمه مبارزه با قاچاق پوشاک است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: به موازات مبارزه با قاچاق پوشاک باید درصدد جایگزینی محصول ملی و فرهنگ سازی آن باشیم .

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، حبیب امین زاده در جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه افزود: در سال های گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در استان صورت گرفته و در همین راستا باید محصول اصیل و با کیفیت به عنوان جایگزین معرفی شود .

وی ادامه داد: رقابت پذیر بودن، کیفیت و قیمت مناسب جزء مولفه های مهم این محصول بومی به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه مصمم به حمایت از تولید ملی هستیم، اظهار کرد: فرهنگ سازی استفاده از تولید ملی از طریق رسانه ها به ویژه رسانه ملی از یک سو و همت و تلاش مضاعف تولیدکنندگان پوشاک استان از سوی دیگر باعث خواهد شد با رونق محصول ایرانی شاهد کاهش قاچاق باشیم .

امین زاده وجود واسطه های زائد بین مصرف کننده و تولیدکننده پوشاک را عاملی برای کاهش اثربخشی تسهیلات ارائه شده به این بخش عنوان کرد و گفت: تزریق هر میزان تسهیلات مالی به صنعت به نفع واسطه هاست تا تولید کننده و مصرف کننده که باید ترتیبی اتخاذ شود تا حد الامکان شاهد کاهش منطقی واسطه ها باشیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزینی محصول ملی و فرهنگ سازی لازمه مبارزه با قاچاق پوشاک است

جایگزینی محصول ملی و فرهنگ سازی لازمه مبارزه با قاچاق پوشاک است