مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 16:562019-10-16بين الملل

نخست وزیر سنگاپور: معترضان هنگ کنگی به دنبال براندازی دولت هستند


نخست وزیر سنگاپور امروز (چهارشنبه) گفت، معترضان هنگ کنگی که خواستار حق رای همگانی و عفو آنهایی هستند که به شورش و آشوب متهم هستند، تلاش می کنند تا دولت هنگ کنگ را تحقیر کرده و براندازند.

- نخست وزیر سنگاپور امروز (چهارشنبه) گفت، معترضان هنگ کنگی که خواستار حق رای همگانی و عفو آنهایی هستند که به شورش و آشوب متهم هستند، تلاش می کنند تا دولت هنگ کنگ را تحقیر کرده و براندازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، لی هسین لونگ، نخست وزیر سنگاپور همچنین گفت: این درخواست ها از سوی معترضان هنگ کنگی راهی به سوی خروج و برون رفت از ناآرامی ها در این دولتشهر نیست.

اظهارات وی پس از آن مطرح شد که کری لام، مدیر اجرایی هنگ کنگ مجبور شد امروز سخنرانی خود را پس از روبرو شدن با تمسخر قانونگذاران حامی دموکراسی لغو کند.

نخست وزیر سنگاپور همچنین ادامه داد: معترضان می گویند پنج درخواست اصلی دارند اما اینها خواسته هایی نیستند که بتوان با آنها مشکلات هنگ کنگ را حل کرد.

اینها درخواست هایی هستند که به براندازی و تحقیر دولت هنگ کنگ منجر می شوند.

هیچ راه حل ساده ای در اینکه آنها می گویند خواستار حق رای همگانی هستند، وجود ندارد چون هنگ کنگ یک کشور نیست و یک منطقه ویژه اداری محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر سنگاپور: معترضان هنگ کنگی به دنبال براندازی دولت هستند

نخست وزیر سنگاپور: معترضان هنگ کنگی به دنبال براندازی دولت هستند