مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 16:362019-10-16سياسي

آماده باش استان قزوین برای کمک به بازگشت زائران اربعین


معاون عمرانی استاندار قزوین اعلام کرد: تمامی دستگاه ها و نهادهایی که در استان قزوین دارای وسایل نقلیه همگانی هستند، آماده باش بوده تا در صورت لزوم در زمان بازگشت زائرین، - به محلات موردنظر اعزام و مورداستفاده قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، علی فرخزاد - معاون عمرانی استاندار قزوین - در جلسه شورای ترافیک که ویژه ساماندهی بازگشت زائرین اربعین برگزار شد، اظهار کرد: مراسم بزرگ دینی و فرهنگی اربعین امروز به یک رویداد مهم در کشور تبدیل شده که جهانیان را نیز به شگفت واداشته است.

معاون عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: هر سال شاهد مشارکت بیش از گذشته دوستداران سالار شهیدان در این مراسم هستیم و با کمک مردم زمینه خدمت رسانی نیز به خوبی مهیا شده است.

وی گفت: امسال تمامی دستگاه های اجرایی با اعتقاد قلبی وارد شده و هماهنگی و همکاری لازم برای برگزاری هرچه با شکوه تر پیاده روی را داشته اند.

فرخزاد در ادامه ضمن اشاره به لزوم همدلی دستگاه های اجرایی در هنگام بازگشت زائران تصریح کرد: تمامی دستگاه ها و نهادهایی که در استان قزوین دارای وسایل نقلیه همگانی هستند، آماده باش بوده تا در صورت لزوم در زمان بازگشت زائرین، به محلات موردنظر اعزام و مورد استفاده قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش استان قزوین برای کمک به بازگشت زائران اربعین

آماده باش استان قزوین برای کمک به بازگشت زائران اربعین