مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 16:262019-10-16سياسي

افزایش فقر و گرسنگی درجهان


هشدار سازمان فائو به پیامدهای جهانی گسترش فقر و گرسنگی در جهان - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از رم ،همزمان با برگزاری مراسم روز جهانی غذا در مقر سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در رم اعلام شد تعداد کشور های نیازمند به کمک غذایی افزایش می یابد.

روسای سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد، برنامه جهانی غذا و صندوق بین المللی توسعه کشاورزی (ایفاد) در جمع نمایندگان 194 کشور، بر ضرورت بالا بردن امنیت غذایی در جهان پافشاری کردند.

محمد حسین عمادی، نماینده دائم ایران در فائو و دیگر سازمان های بین المللی مستقر در رم در خصوص علل افزایش گرسنگی و سوتغذیه در جهان گفت: براساس اخرین اطلاعات سازمان های بین المللی، هم ا کنون وضعیت گرسنگان جهان در شرایط نامطلوبی قرار دارد و اینده ان نیز روند بدتری را طی می کند.

وی افزود: حل این مشکل در گرو دو مسئله است، یکی حل منازعات سیاسی و جنگ و درگیر های منطقه ای و دیگری تغییرات اقلیمی که باید کشور هایی مانند امریکا تنش و درگیری های منطقه ای را کاهش دهند و هم به اصول و معیار ها و کنوانسیون های بین الملل در خصوص محیط زیست، پایبند باشند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فقر و گرسنگی درجهان

افزایش فقر و گرسنگی درجهان