مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 15:172019-10-16اقتصادي

تعیین تکلیف اعتراض اداره غله تهران برای50 تن سهمیه آردخام دماوند


فرماندار دماوند با بیان اینکه اداره غله استان تهران نسبت به 50 تن سهمیه آرد خام در دماوند اعتراضاتی داشته است گفت: این موضوع پس از نتیجه کل گیری انجام شده تعیین تکلیف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید صفری عصر چهارشنبه در نشست کارگروه آرد و نان شهرستان دماوند طی سخنانی اظهار داشت: نباید مشکلی در زمینه کمبود سهمیه آرد با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات داشت و رفع مشکلات نانوایان با حساسیت و نگاه ویژه ای صورت گیرد.

صفری گفت: کل گیری نانوایی ها جهت بررسی سهمیه مورد نیاز آرد در سطح شهرستان دماوند با جدیت توسط بازرسان نظارتی صورت بگیرد و افزایش و کاهش سهمیه آرد در واحدهای نانوایی دولتی پز و آزادپز شهرستان دماوند نیاز به توجه بیشتری دارد.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به موقعیت حساس شهرستان دماوند این موضوع نباید به گونه ای باشد که با مشکل خاصی مواجه شویم.

فرماندار دماوند بیان داشت: در پی اعترضات اداره غله استان تهران نسبت به 50 تن سهمیه آرد خام در شهرستان دماوند این موضوع پس از نتیجه کل گیری انجام شده تعیین تکلیف می شود.

صفری در خصوص پخت نان سنتی در برخی منازل به صورت مشاغل خانگی گفت: برخی از افراد که از طریق مشاغل خانگی در شهرهای همجوار اقدام به تولید نان سنتی می کنند، نیاز به تخصیص سهمیه آرد بیشتر آرد دارند لذا برای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف اعتراض اداره غله تهران برای50 تن سهمیه آردخام دماوند

تعیین تکلیف اعتراض اداره غله تهران برای50 تن سهمیه آردخام دماوند