مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 14:562019-10-16سياسي

شهید املاکی در آسمان درخشان ایثار و شهادت ستاره ای پرتلالو است. + آلبوم


استاندار گیلان در دیدار خانواده شهید املاکی در لنگرود گفت : این شهید بزرگوار در سپهر نورانی ایثار و شهادت نظام جمهوری اسلامی ایران ستاره ای پرتلا لو است.

- شهید املاکی در آسمان درخشان ایثار و شهادت ستاره ای پرتلالو است.

+ آلبوم استاندار گیلان در دیدار خانواده شهید املاکی در لنگرود گفت : این شهید بزرگوار در سپهر نورانی ایثار و شهادت نظام جمهوری اسلامی ایران ستاره ای پرتلا لو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع عصر امروز در ادامه سفر به شهرستان لنگرود در دیدار با خانواده سردار شهید حسین املاکی ، موفقیت های ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و افزود : همه شهدا در سربلندی و تحقق آرمان های نظام به ویژه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی نقش آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه برخی از شهدا همچون شهید املاکی در سپهر نورانی نظام جمهوری اسلامی ستاره ای درخشان هستند اظهار داشت : این درجه رفیع به کرامت اخلاقی شهید در عرصه زندگی و خدمات شایسته و ماندگار در عرصه جهاد بر می گردد.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا را یک افتخار ارزشمند برای خود دانست و خاطرنشان کرد: این دیدارها منجر به ایجاد روحیه مضاعف در جهت خدمت رسانی به مردم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید املاکی در آسمان درخشان ایثار و شهادت ستاره ای پرتلالو است. + آلبوم

شهید املاکی در آسمان درخشان ایثار و شهادت ستاره ای پرتلالو است. + آلبوم