مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 14:522019-10-16سياسي

گام های بعدی ایران در صورت عدم بازگشت توازن به اجرای تعهدات برجامی


در صورت عدم بازگشت توازن به اجرای تعهدات از سوی طرف ها در برجام، سایر اقدامات لازم در گام های بعدی نیز محقق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، چهاردهمین نشست کمیسیون مشترک جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی با سخنرانی محمدجواد وزیر امور خارجه و خانم نالدی پاندور وزیر روابط و همکاری های بین المللی آفریقای جنوبی در تهران برگزار شد.

  وزیر امور خارجه کشورمان در این نشست به روابط خوب سیاسی و دیدگاه های مشترک دو کشور در بسیاری از موضوعات منطقه ای و بین المللی از جمله در مورد مسئله فلسطین، حقوق بشر، ضرورت بازنگری در ساختار سازمان ملل و شورای امنیت، مبارزه با تروریسم و افراط گرایی، استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای و همکاری های جنوب-جنوب و همکاری در سازمان های بین المللی و تلاش های ارزشمند دو کشور برای صلح و ثبات جهانی اشاره کرد.

ظریف همچنین  ابراز امیدواری کرد با حضور فعال بخش های دولتی و خصوصی، روابط اقتصادی و تجاری، فنی و علمی بین دو کشور تقویت شده و دستارودهای خوبی در جهت توسعه روابط محقق شود.

  وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با اشاره به مذاکرات پیچیده و حساس هسته ای کشورمان و گروه 1+5 ، خروج آمریکا از این توافق را نقض صریح قطعنامه 2231 شورای امنیت و برخلاف خواست و اراده تمامی اعضای ملل متحد خواند که  نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های بعدی ایران در صورت عدم بازگشت توازن به اجرای تعهدات برجامی

گام های بعدی ایران در صورت عدم بازگشت توازن به اجرای تعهدات برجامی