مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 14:432019-10-16سياسي

چشم و هم چشمی خانواده ها جایگزین تربیت صحیح دانش آموازان شده است


امام جمعه مهریز در مراسم گرامیداشت آغاز هفته پیوند اولیاء و مربیان گفت: امروزه خانواده ها گرفتار چشم و همچشمی شده اند و زمان کافی برای تربیت دینی و اخلاقی فرزندان خود صرف نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی ظهر امروز، در نخستین روز از هفته پیوند اولیاء و مربیان در دبستان پروین اعتصامی شهرستان مهریز ضمن گرامیداشت این روز، خطاب به اولیاء دانش آموزان گفت: کودکان ما امانت های الهی هستند و همان طوری که به پیشرفت تحصیلی آن ها اهمیت می دهیم باید به تربیت و معنویت آن ها نیز توجه داشته باشیم.

امام جمعه مهریز خاطرنشان کرد: بالاترین سرمایه انسان، اولاد است و انسان در زمان حیات و پس از مرگ از ثمره اعمال صالح آن ها بهره مند می شود و ازآنجایی که کودکان با فطرت های پاک و بی آلایش پا به عرصه حیات می گذارند باید اولیاء آنان و مربیان مدارس بکوشند تا این فطرت های پاک به گناه آلوده نشود.

تشریفات و چشم و هم چشمی ها جایگزین تربیت مؤثر شده است وی افزود: امروزه خانواده ها خود را گرفتار چشم و هم چشمی، تجمل گرایی و تشریفات کرده اند و برای تربیت دینی و ارزشی فرزندان وقت کافی صرف نمی کنند.

مادران باید مراقب باشند خانه که محل رشد کودکان است عاری از مظاهر گناه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم و هم چشمی خانواده ها جایگزین تربیت صحیح دانش آموازان شده است

چشم و هم چشمی خانواده ها جایگزین تربیت صحیح دانش آموازان شده است