مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 14:032019-10-16اقتصادي

صدور 13600 پروانه علامت استاندارد در صنایع غذایی و کشاورزی


13 هزار و 600 پروانه کاربرد علامت استاندارد در صنایع غذایی و کشاورزی صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال سازمان استاندارد ایران، گفت: حدود 21 درصد از صنعت کشور به صنایع غذایی و کشاورزی اختصاص دارد که این سازمان با ورود به بازار مصرف و نمونه برداری از مواد غذایی و فراورده های غذایی بسته بندی شده، این اقلام را آزمایش و کیفیت سنجی می کند.

غلامرضا امینی در سفر به شهرکرد افزود: بیش از 90 درصد این اقلام با استانداردهای کشور و بین المللی مطابقت دارد و در صورت تخلف، اقلام بی کیفیت جمع آوری می شود.

وی گفت: در نیمه نخست امسال 50 هزار مورد بازرسی صنایع غذایی و کشاورزی در کشور انجام شده و در نیمه دوم امسال این طرح نظارتی بطور مستمر ادامه خواهد داشت.

امینی با اشاره به صدور دو هزار و 100 پروانه کاربرد علامت استاندارد جدید برای فراورده های تولید شده کشور در نیمه نخست امسال، گفت: در این مدت 100 مجوز هم صادر شده است که به جمع تولید کنندگان استاندارد پیوستند.

مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال سازمان استاندارد ایران تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال با دو هزار و 631 تولید کننده محصولات غیراستاندارد اعمال قانون و پروا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 13600 پروانه علامت استاندارد در صنایع غذایی و کشاورزی

صدور 13600 پروانه علامت استاندارد در صنایع غذایی و کشاورزی