مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 14:022019-10-16سياسي

اولتیماتوم شورای صنفی دانشگاه علم و صنعت به مسئولان/عذرخواهی نمی خواهیم


دبیر شورای صنفی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه نمایندگان دانشگاه های علوم پزشکی امروز با حضور در دانشگاه از همه چیز نمونه برداری کرده اند، - گفت: تا سه شنبه هفته آینده به دانشگاه مهلت دادیم علت مسمومیت دانشجویان را مشخص کند، در غیر این صورت تجمع خواهیم کرد.

معید مهدیان در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به اینکه امروز نماینده ای از وزارت علوم در دانشگاه علم و صنعت حضور پیدا کرده است یا خیر ، تشریح کرد: امروز نه نماینده ای از وزارت علوم، بلکه فردی از صندوق رفاه دانشجویان به دانشگاه مراجعه و از اداره تغذیه دانشگاه بازدید کرد تا بداند علت مسمومیت دانشجویان چه بوده است.

ما نیز اعتراضات خودمان را به گوشش رساندیم و تأکید کردیم که خواستار برکناری پیمانکار سلف دانشگاه هستیم.

وی افزود: با توجه به اوضاع کنونی، بعید می دانم که پیمانکار سلف برکنار شود؛ زیرا رییس دانشگاه و مدیر کل حوزه ریاست به احتمال زیاد به دنبال پیدا کردن مقصر و برخورد با آن هستند، نه اینکه پیمانکار را برکنار کنند.

دبیر شورای صنفی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اینکه هنوز علت مسمومیت غذایی دانشجویان مشخص نشده است، تصریح کرد: امروز نمایندگان دانشگاه های علوم پزشکی از همه چیز نمونه برداری کردند و ما نیز تا سه شنبه آینده به دانشگاه مهلت دادیم که علت مسمومیت را مشخص کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم شورای صنفی دانشگاه علم و صنعت به مسئولان/عذرخواهی نمی خواهیم

اولتیماتوم شورای صنفی دانشگاه علم و صنعت به مسئولان/عذرخواهی نمی خواهیم