مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 13:562019-10-16سياسي

شرایط حضور بیشتر زنان در واگذاری امور و مسئولیت های مختلف مهیاست


امروز شرایط هم در کشور و هم دولت برای حضور بیشتر زنان در واگذاری مسئولیت های مختلف مهیا است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما؛ مرکز اراک؛ استاندار مرکزی گفت: امروز شرایط هم در کشور و هم دولت مهیا است تا شاهد حضور بیشتر زنان در واگذاری امور و مسئولیت های مختلف باشند.

آقا زاده در نشست زنان، مشارکت سیاسی، چالش ها و راهکارهای توسعه استان با بیان اینکه باید تلاش شود تا بانوان به جایگاه واقعی خود در جامعه برسند افزود: اینگونه نشست ها می تواند در تسریع هدف موثرباشد.

وی با اشاره به اینکه در هر کجا که به زنان مسئولیت داده شده ناهنجاری ها کم شده و مسولیت پذیری بیشتر اتفاق افتاده گفت: حضور زنان در جامعه بهتر و بیشتر از گذشته است اما کافی نیست و باید توسعه پیداکند.

استاندار مرکزی در ادامه با بیان اینکه باید تا پایان برنامه ششم 30 درصد از مدیریت کشور به زنان واگذارشود افزود: این مهم در استان مرکزی 18درصد محقق شده و باید تا سال 1400 این امر محقق شود.

آقازاده با توجه به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بانوان به عنوان موتور محرک خانواده می توانند در این رسالت ملی و سیاسی نقش مهمی ایفاکنند و مشارکت چشمگیری در اشغال کرسی های مجلس داشته باشند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط حضور بیشتر زنان در واگذاری امور و مسئولیت های مختلف مهیاست

شرایط حضور بیشتر زنان در واگذاری امور و مسئولیت های مختلف مهیاست