مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 13:252019-10-16سياسي

برگزاری مجمع زنان در IPU به ریاست نماینده مجلس ایران


نشست مجمع زنان صدو چهل و یکمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) به ریاست سیده فاطمه حسینی نماینده تهران در مجلس و رییس شورای اجرایی ایران در این اتحادیه برگزار شد.

- نشست مجمع زنان صدو چهل و یکمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) به ریاست سیده فاطمه حسینی نماینده تهران در مجلس و رییس شورای اجرایی ایران در این اتحادیه برگزار شد.

سیده فاطمه حسینی در گفت وگو با ایسنا در تشریح مباحث مطرح شده در مجمع زنان صدو چهل و یکمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی گفت: یکی از اقداماتی که در این نشست صورت گرفت، بررسی پیش نویس قطعنامه هایی است که قرار است در کمیته دموکراسی و حقوق بشر از سوی آن کمیته تصویب شود.

ما در مجمع زنان موارد متعدد را مورد بحث قرار می دهیم و همچنین پیشنهاد کشورها را بررسی می کنیم و جمع بندی نهایی را به کمیته ای که قطعنامه در آن تصویب می شود ارائه می کنیم تا خروجی های IPU ، پاسخگو به حوزه زنان و همچنین در راستای عدالت جنسیتی باشد.

رییس شورای اجرایی ایران در اتحادیه بین المجالس جهانی با اشاره به موضوع سلامت زنان به عنوان یکی از بحث های مطرح در این نشست گفت: زنان در سراسر دنیا با وجود هزینه های زیادی که برای سلامت از جیبشان پرداخت می کنند، اما در دسترسی آنان به دلیل بالا بودن میزان هزینه سلامت از ریسک بالایی برخوردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجمع زنان در IPU به ریاست نماینده مجلس ایران

برگزاری مجمع زنان در IPU به ریاست نماینده مجلس ایران