مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 12:592019-10-16دانش

افتتاح سه پروژه ورزشی دانشگاه سمنان با حضور معاون وزیر علوم


معاون دانشجویی دانشگاه سمنان از افتتاح سه طرح ورزشی با حضور معاون وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان اموردانشجویان در این دانشگاه خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر بهروز گل محمدی در آیین افتتاح این پروژه ها گفت : زمین چمن مصنوعی، پیست دوچرخه سواری و خانه دارت سه پروژه ورزشی دانشگاه سمنان است که امروز به بهره برداری رسید .

دکتر گل محمدی افزود : زمین چمن مصنوعی دانشگاه در سرای دانشجویی فرزانگان یکی از این طرحهاست که با مشارکت دانشگاه سمنان و سازمان امور دانشجویان با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال و در ابعاد 40در20 به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد : پیست دوچرخه سواری در حاشیه مجتمع فرزانگان پروژه دیگری است که با حضور رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم افتتاح و به بهره برداری رسید معاون دانشجویی دانشگاه سمنان ادامه داد: این طرح که با اعتباری بالغ بردو میلیارد و 400 میلیون ریال به بهره برداری رسیده قرار است در اختیار دانشجویان دختر این دانشگاه قرار گیرد.

دکتر گل محمدی خانه دارت را دیگر طرح ورزشی افتتاح شده امروز برشمرد که با حضور دکتر صدیقی رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم افتتاح شد.

معاون دانشجویی دانشگاه سمنان ، تمرکز بر فضاهای ورزشی زودبازه با رویکرد سوق دهی جوانان دانشجو به سمت ورزش و غنی سازی اوقات فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سه پروژه ورزشی دانشگاه سمنان با حضور معاون وزیر علوم

افتتاح سه پروژه ورزشی دانشگاه سمنان با حضور معاون وزیر علوم