مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 12:492019-10-16سياسي

موفقیت کامل مرحله اول طرح امنیت زائران اربعین در دیاله


کمیته امنیتی شورای استانی دیالی از موفقیت مرحله اول طرح تامین امنیت زائران اربعین در این استان بدون بروز هیچ گونه مشکلی خبر داد و گفت اربعین امسال بیش از یکصد هزار زائر ایرانی از مرز خسروی وارد استان دیالی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیته امنیتی شورای استانی دیاله در مرز عراق با ایران از پایان مرحله نخست طرح ویژه تامین امنیت مراسم پرشور راهپیمایی اربعین حسینی (ع) در این استان بدون هیچ مشکلی خبر داد.

استان های کرمانشاه در ایران و دیالی در عراق از طریق گذرگاه خسروی - المنذریه به یکدیگر متصل می شوند و بخشی از جمعیت بیش از 3 میلیونی زائر اربعین از این منطقه عبور کردند و وارد عراق شدند و به سمت شهر مقدس کربلا عزیمت کردند.

صادق الحسینی رییس کمیته امنیت شورای دیاله در گفت وگو با بغداد الیوم تاکید کرد: مرحله نخست طرح امنیتی ویژه تامین امنیت مراسم اربعین در دیاله پس از گذشت 10 روز از آغاز آن به اتمام رسید.

وی افزود: این طرح شامل تامین امنیت راه های زمینی زائرانی بود که پای پیاده از شهرهای مختلف استان دیاله به سمت بغداد و از آنجا برای برپایی مراسم زیارت اربعین عازم عتبات عالیات می شدند.

زائران مراسم اربعین برای این که خود را از مرز خسروی به شهر کربلا برسانند باید از محورهای شمالی، مرکزی و جنوب غربی استان دیاله،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت کامل مرحله اول طرح امنیت زائران اربعین در دیاله

موفقیت کامل مرحله اول طرح امنیت زائران اربعین در دیاله