مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 12:452019-10-16اقتصادي

کشف 630 هزار نخ سیگار قاچاق در خدابنده


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف 630 هزار نخ سیگار قاچاق در خدابنده طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: این محموله از یک دستگاه خودروی نیسان کشف شد که در واقع بزرگترین محموله سیگار در سال جاری است.

- مرتضی ممیزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال 2 هزار و 860 پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان واصل شده است که در بخش های مختلف قاچاق و تخلفات صنفی بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از افزایش 14 درصدی پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی استان خبر داد و گفت: میزان جریمه وصولی  از محل این پرونده ها نسبت به سال قبل 70 درصد افزایش یافته است.

وی در ادامه از کشف سیگار قاچاق در زنجان به ارزش 800 میلیون ریال خبر داد و گفت: هفته گذشته محموله سیگار قاچاق از 2 دستگاه اتوبوس مسافربر در عوارضی زنجان- قزوین کشف و ضبط شد، که این محموله ها شامل 250 هزار نخ سیگار قاچاق بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: : پس از سیر مراحل قانونی، عاملین قاچاق علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی به میزان 800 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد که با پیگیری شعبه ، جریمه نقدی وصول و پرونده ها مختومه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 630 هزار نخ سیگار قاچاق در خدابنده

کشف 630 هزار نخ سیگار قاچاق در خدابنده