مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 12:432019-10-16اجتماعي

8 میلیون دانش آموز تا به امروز در دوران ابتدایی ثبت نام کرده اند


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش بابیان اینکه 8 میلیون دانش آموز امسال در دوره ابتدایی ثبت نام کردند، گفت:حفظ کرامت دانش آموزان مهم ترین برنامه ای است که امسال دنبال می شود.

- رضوان حکیم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه هشت میلیون و 270 هزار دانش آموز تا به امروز در دوران ابتدایی ثبت نام کردند، ابراز داشت: در محور قرار گرفتن تربیت با توجه به اقتضائات دوران کودکی مهم ترین برنامه ای که طبق روال سال گذشته در مدارس ابتدایی پیگیری می شود.

وی ضمن بیان اینکه طرح هوشمند سازی همه جانبه از محیط مدارس ابتدایی نیمه دوم آبان ماه آغاز می شود، افزود: هدف از اجرای این طرح ارتقا امنیت عاطفی و روانی دانش آموزان محسوب می شود.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش بابیان اینکه در این برنامه توانمندسازی با تمرکز بر شرکای تربیتی در مدرسه شامل معلمان، دانش آموزان، مدیران و خانواده در دستور کار قرار خواهد گرفت، ابراز داشت: هدف اصلی این طرح آشنایی با انواع خشونت و حساسیت نسبت به آن به ویژه در دوران کودکی است.

حکیم زاده اضافه کرد: علیرغم همه افراد نسبت به خشونت حساس هستند و از آن پرهیز می کنند اما این برنامه انواع خشونت کلامی و تعاملی را در بردارد تا کرامت دانش آموزان با توجه به .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 میلیون دانش آموز تا به امروز در دوران ابتدایی ثبت نام کرده اند

8 میلیون دانش آموز تا به امروز در دوران ابتدایی ثبت نام کرده اند