مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 12:412019-10-16دانش

انداختن بار یادگیری دانش آموز بر خانواده ها بی عدالتی است


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش بابیان اینکه خانواده ها سطح سوادی یکسانی ندارند، گفت: بر این اساس انداختن بار یادگیری دانش آموز بر خانواده ها بی عدالتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضوان حکیم زاده ظهر چهارشنبه در همایش پیوند اولیا و مربیان کشور به میزبانی تالار آفتاب دانشگاه آزاد گرمسار ضمن بیان اینکه هفته پیوند اولیا و مربیان فرصت خوبی که پیوند، هم افزایی و همکاری بیشتری بین اولیا و مربیان مدرسه ایجاد شود، ابراز داشت: باید حواسمان به این نکته باشد که هر یک از اعضای این مجموعه دارای وظایفی هستند و مشارکت زمانی معنادار خواهد بود که نقش ها به درستی ایفا شود و جای یکدیگر قرار نگیرند.

وی افزود: والدین کودکان را برای مدرسه رفتن آماده می کنند اما انتظار می رود حمایت و پاسداشت حریم کودکان را نیز رعایت کرده و به جای مدرسه تصمیم نگیرند زیرا مدرسه راهبری تربیتی دانش آموزان را عهده دار است و لذا خانواده باید همراهی لازم را داشته باشند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش بابیان اینکه یکی از مهم ترین مسئولیت مدرسه یادگیری دانش آموزان است، ابراز داشت: به خاطر رویه های غلط با مشاهده ضعف ها ابتدا خانواده را نشانه رفتیم در کشورهای پیشرفته یکی از دلایلی که مشق شب به خانه نمی دهند این است که خانواده ها سطح یکسانی ندارند لذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انداختن بار یادگیری دانش آموز بر خانواده ها بی عدالتی است

انداختن بار یادگیری دانش آموز بر خانواده ها بی عدالتی است