مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 12:042019-10-16حوادث

فرمانده جدید انتظامی شهرستان «دیر» معرفی شد


در آیینی با حضور فرمانده انتظامی استان بوشهر، سرهنگ مهدی نظریه به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان دیر معرفی شد.

- فرمانده جدید انتظامی شهرستان دیر معرفی شد در آیینی با حضور فرمانده انتظامی استان بوشهر، سرهنگ مهدی نظریه به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان دیر معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، کریم علی حسنی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دیر اظهار داشت: امنیت بهترین هدیه ای است که نیروی انتظامی می تواند به مردم هدیه بدهد و اقتدار این نیرو چون در راستای آرامش مردم است بنابراین مورد قبول جامعه قرار می گیرد.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه شرایط برای عبور و مرور قاچاقچیان در سطح شهرستان دیر ناامن شده است، افزود: با تلاش تمامی نهادها و دستگاه ها به ویژه نیروی انتظامی امنیت پایداری در شهرستان دیر برای سرمایه گذاران فراهم کرده ایم.

وی ایجاد امنیت را مهمترین مسئله برای سرمایه گذاری دانست و عنوان کرد: در سال رونق اقتصادی برای رونق تولید و سرمایه گذاری در شهرستان تمام تلاش خود را به کار بسته ایم.

علی حسنی گفت: از سوی دولت و نظام یک سری حمایت ها و معافیت هایی برای مشاغل سنتی و رونق تجارت در شهرهای ساحلی در نظر گرفته شده است که انتظار است با مرزنشینان همکاری بیشتری شود تا شاهد رونق بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده جدید انتظامی شهرستان «دیر» معرفی شد

فرمانده جدید انتظامی شهرستان «دیر» معرفی شد